FAQ

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents

Club Pàdel Vilanova

Horari Vall i Horari Punta

Horari VALL: Dilluns a divendres fins a les 17h00 i caps de setmana tot el dia i de 21h a 22h15

Horari PUNTA: Dilluns a divendres a partir de les 17h00

Durada de la reserva d'una pista

Els horaris són fixos, i la durada de les reserves és de 1h 15min.

Antelació per reservar pista

L’antelació màxima amb què podeu reservar pista depèn del tipus d’usuari:

– Si sou Abonat Premium Club Padel Vilanova, podeu reservar amb fins a 3 dies d’antelació.

– Si sou Abonat Basic Club Padel Vilanova o Abonat Parc del Garraf/Esportiu la Piscina, podeu reservar amb fins a 2 dies d’antelació.

– Si No sou Abonat a cap dels dos centres, podeu reservar amb fins a 1 dia d’antelació.

Com reservo una pista?

Les reserves es fan des de l’app Playtomic, des d’on podràs consultar la disponibilitat i fer la reserva al moment

Per què em dirigeix a Playtomic quan vull reservar pista?

Playtomic és la plataforma que oferim per a la reserva de pistes en línia. Per poder utilitzar-la, hauràs de registrar-t’hi, independentment de si ja estàs registrat al nostre Club.

Ja estic registrat al Club, per què em demana Playtomic que em registri de nou?

Playtomic és una plataforma independent de Club Padel Vilanova. Per això t’has de registrar, independentment de si ja ho ets al Club. Per tenir el compte de Playtomic vinculat al compte de Club Padel Vilanova, i gaudir dels avantatges del teu Abonament, has d’estar registrat a les dues parts amb la mateixa adreça de correu electrònic.

A Playtomic no m'apareixen els avantatges de ser Abonat (preus reduïts i dies d'antelació per reservar pista)

Això és degut a que no tens el compte de Playtomic vinculat amb el de Club Padel Vilanova. Per poder tenir tots dos comptes vinculats, l’adreça de correu electrònic ha de ser la mateixa en tots dos perfils. En cas que no sigui així, pots modificar l’adreça de correu electrònic del teu compte de Playtomic des de “El meu perfil” i “Editar perfil”

Recarregar un Bo Moneder

Pots recarregar el Bono Moneder a l’oficina d’At. Client de Club Padel Vilanova o des de l’app Playtomic. Dins de Playtomic, dirigeix-te a Club Padel Vilanova i, un cop a dins, selecciona “Promocions”. Podràs seleccionar el tipus de recàrrega desitjada i fer-la amb la teva targeta de crèdit o dèbit.

Com anul·lar una reserva

Les anul·lacions es poden fer des de Playtomic, o bé enviant un WhatsApp al 699 689 893, sempre amb una antelació màxima de 24 hores. Passat aquest termini, la reserva no es podrà anul·lar.

Si la reserva ja estava pagada, l’import serà retornat al mateix mètode de pagament amb què vas fer el pagament a Playtomic.

Està plovent i tinc una reserva

En aquest cas, podràs anul·lar la pista, independentment que quedin menys de 24 hores per a aquesta, enviant un WhatsApp al 699 689 893 sol·licitant-la.

 

Donar-me d'alta d'Abonat de Club Padel Vilanova

L’alta d’Abonat és online i molt senzill. Simplement fes clic al següent enllaç, selecciona el tipus Abonament que millor s’adapti a tu i omple els camps necessaris. Un cop enviat, automàticament seràs Abonat de Club Padel Vilanova.

Alta abonat

Donar-me de baixa d'Abonat de Club Padel Vilanova

Per donar-te de baixa d’abonat, cal enviar un mail a info@clubpadelvilanova.es sol·licitant-la abans del dia 25 del mes. Passada aquesta data, les baixes seran tramitades per al mes següent.

Si per exemple estem al maig i vols donar-te de baixa per al juny, ho hauries de notificar abans del dia 25 de maig. Passat aquest dia, la baixa seria tramitada per al mes de juliol.

Mètodes de pagament

Les pistes s’han de pagar per l’app Playtomic, amb un Bono Moneder del Club, o amb la targeta associada a l’aplicació.

Les quotes d’abonament es cobren mitjançant domiciliació bancària a començament de cada mes.

Quina edat és mínima per inscriure's?

Pots inscriure’t a partir dels 16 anys. Per a persones amb edat inferior, cal autorització d’un responsable legal i venir acompanyat d’un responsable quan accedeixi a les instal·lacions.

No trobes resposta? Contacta'ns

Pots trucar-nos sempre que vulguis al 669689893. Si en el moment que ens truques no podem atendre la teva trucada, si us plau, deixa un WhatsApp al mateix número, per poder tenir constància i tornar-la com més aviat millor.

Preguntes freqüents

Pádel Academy

Vull apuntar el meu fill/a a l'escola, què faig?

Emotion Padel Academy és una de les acadèmies amb més alumnes i reconeixement de Catalunya. Disposem de grups de pàdel de tots els nivells i edats. Per saber de tarifes, horaris i grups, contacta’ns al 699 689 893 i t’informarem.

El meu fill/a pot provar l'escola abans de fer la inscripció?

Per suposat. Abans de fer la inscripció, deixem que faci un dia de prova sense cap mena de compromís ni cost, perquè pugui decidir si li agrada o no tant el pàdel, l’escola, com el grup on ha provat.

 

Donar-me d'alta de l'escola

L’alta de l’escola és en línia i molt senzill. Simplement fes clic al següent enllaç i omple els camps necessaris. Un cop enviat, automàticament estareu donat d’alta de l’escola.

 

Donar-me de baixa de l'escola

Per donar-vos de baixa de l’escola, heu d’enviar un mail a info@clubpadelvilanova.es sol·licitant-la abans del dia 25 del mes. Passada aquesta data, les baixes seran tramitades per al mes següent.

Si per exemple estem al maig i vols donar-te de baixa per al juny, ho hauries de notificar abans del dia 25 de maig. Passat aquest dia, la baixa seria tramitada per al mes de juliol.

Com funciona lescola dadults?

Les classes adults funcionen mitjançant bons de 4 classes. Un cop acabats els bons, pots triar si renovar-los novament o no.

També hi ha l’opció de fer un bo fix mensual de classes. D’aquesta manera, cada mes es cobrarà per avançat el nombre de classes a fer.

Durada d'una classe

Les classes tenen una durada de 1 hora, tant per a adults com per a menors.

No tinc pala de pàdel però vull començar a fer classes

No et preocupis. Tenim una àmplia varietat de pales per deixar-te. Així també podràs provar la que millor s’adapta a tu si n’acabes comprant una.

 

Està plovent i tinc classe

En aquest cas, la classe queda suspesa:

-Si la classe és d’escola infantil, la classe queda suspesa i no es recupera

– Si la classe és d’Adults, la classe queda suspesa i caldrà recuperar-la en un horari a convenir entre monitor i alumne.

Com es paguen les classes

Per a l’escola bressol, les quotes mensuals són cobrades mitjançant domiciliació bancària a principis de cada mes.

Per a classes d’adults, podeu escollir entre pagar-lo amb targeta, en efectiu o bé mitjançant domiciliació bancària.

No trobes resposta? Contacta'ns

Pots trucar-nos sempre que vulguis al 669689893. Si en el moment que ens truques no podem atendre la teva trucada, si us plau, deixa un WhatsApp al mateix número, per poder tenir constància i tornar-la com més aviat millor.

¿Cómo podemos ayudarte?